Pripravljamo večji sklop nadgradenj za avtomatsko izmenjavo med podjetji, ki uporabljajo MetaKocko. Prvi korak , ki je že na voljo je izmenjava podatkov naročilnice – prodajno naročilo.
Kako poteka izmenjava?
Podjetje A kreira naročilnico, kjer je izbran dobavitelj – podjetje B. Ker je tudi podjetje B uporabnik MetaKocke se po vzpostavitvi povezave kreirana naročilnica podjetja A preslika v novo prodajno naročilo z vsemi željenimi podatki. Vse poteka avtomatsko in brez poseganja uporabnika.
Prodajna naročila je možno nastaviti tako, da se po prenosu obarvajo in s tem opozorijo, da ste prejeli novo naročilo.
Funkcionalnost bo dobro služila vsem, ki izgubite precej časa s pretipkavanjem oz ročnim vnosom dobavnic na podlagi prejetega naročila ( prodajno naročilo, ki je kreirano avtomatsko z izmenjavo z enim klikom prenesete v dobavnico)
Vkolikor potrebujete tovrstno povezavo nas kontaktirajte na podporo. Funkcionalnost je za uporabnike, ki že uporabljate prodajna naročila brezplačna ( nastane strošek vzpostavitve povezave). Za vse, ki v prodajnih naročil v obstoječih paketih nimate nas kontaktirajte, da vam pripravimo ponudbo za nadgradnjo.
Uspešno poslovanje,
ekipa MetaKocka
Kje pa je baza vseh uporabnikov metakocke?
Spoštovani,
Funkcionalnost deluje tako, da se morate dve podjetji odločiti, da želita izmenjavo dokumentov in potem jim le to mi vključimo. Ni mogoče nasloviti kar poljubnega podjetja v aplikaciji MetaKocka.
Lep pozdrav,
Matic