Preklopite na eNaročanje s partnerji MetaKocka in bizBox
Digitalizacija z uvedbo eDokumentov za avtomatizirano izvajanje naročil, dobav in plačil predstavlja pomembne koristi za kupce in njihove dobavitelje. Z avtomatiziranim procesom eNaročanjem se zmanjšajo stroški in poenostavi se poslovanje. S tem pospešimo dostavo in postopoma se odpravlja ročno delo. Sami procesi pa so v preskrbovalnih verigah standardizirani in sledljivi.
Katere so prednosti, če izmenjamo elektronske dokumente – eNaročanje?
- Zmanjšanje stroškov (stroške papirja, tiskanja, pošiljanja, poraba časa)
- Hitrejše poslovanje s krajšimi odzivnim časi
- Večja varnost
- Večka učinkovitost in zmanjšanje človeških napak (ročni vnos ni več potreben)
- Sledljivost procesov (kupec in dobavitelj imata na voljo povratne informacije glede stanja naročila, dostave in računa)
- Centralizacija informacij
- Avtomatizacija in integracija postopkov povezanih z eNaročanjem
- Hitrejša in varna hramba
Za vse ki še nimate urejenega poslovanja z elektronskimi dokument (od naročila do plačila), vam ponujamo brezplačni začetek elektronskega poslovanja skupaj z bizBox ki pa vam omogoča brezplačno pošiljanje za 40 različnih tipov dokumentov, kar je za srednje in veliko podjetje dovolj, da brez začetnih stroškov in tveganj preizkusite storitev, mikro ali majhno podjetje pa lahko prihrani nekajmesečni strošek pošiljanja računov.
Preko celovite poslovno – informacijske rešitve MetaKocka lahko na enostaven način elektronsko poslujete v procesu eNaročanja direktno s povezavo z bizBox EDI omrežjem. Ponudba velja v času akcije do 30.6.2021
Za dodatne informacije se lahko obrnete na telefonsko številk0: 059086671 ali pa preko elektronske pošte: podpora@metakocka.si