Za vse uporabnike paketa Pisarna smo pripravili nadgradnjo ( plačljivo), ki omogoča, da direktno iz Prodajnih naročil pošljete podatke na dostavno službo, pridobite nalepke in tracking kode.
Uporaba je preprosta:
Korak1 : Pridobite podatke za API povezavo do željene dostavne službe, saj so potrebni za vzpostavitev integracije.
Korak 2 : Po vzpostavitvi povezave pa je postopek enostaven. V seznamu naročil izberete naročila, ki jih želite poslati na dostavno službo in pod “Orodja” izberete “Natisni nalepke”.
pokaže se dialog, ki pokaže status pošiljanja in pridobivanja nalepk,hkrati pa se avtomatsko naredijo tudi ustrezni računi
Ko se proces uspešno zaključi se odpre dialog, kjer lahko nalepke prenesete na računalnik ali pa odprete v brskalniku ter natisnete na tiskalniku.

Na vsako uspešno poslano naročilo se zapiše tudi dodeljena tracking koda, preko katere lahko preverite status dostave na izbrani dostavni službi.

V primeru, da pri pošiljanju API dostavne službe zazna napako se v dialogu izpiše ustrezna napaka in naročilo na katerem je ta napaka.

Ko napako popravite pošiljanje ponovite.
Za lažjo kontrolo katera naročila so bila že poslana naročilom v seznamu naročil odposlana naročila izberite in spremenite status v “Odpremljeno”


Za vklop funkcionalnosti oz dodatne informacije kontaktirajte podporo
Uspešno poslovanje
ekipa MetaKocka
Bi želeli, da vas obveščamo o novostih? Spodaj vpišite vaše podatke: