Delovni teden je za mnogo podjetnikov naporen, želimo si novih delovnih moči v kolektivu, ki bi vas razbremenila. Čas krize v katere smo narekuje da o zaposlovanju razmišljamo zelo previdno. Premalo zaposlenih pomeni tudi, da morajo obstoječi zaposleni narediti toliko več, mnogokrat večino podjetnik sam.
Administracija, urejanje “papirjev” je aktivnost, ki se ji nihče ne more izogniti ali jo za daljši čas preložiti. Saj če ne izdamo računov ne dobimo plačil in hkrati mi ne plačamo dobaviteljev. Torej to mora ostati in mora biti ažurno urejeno. Pa je možno le to spremeniti, zmanjšati čas, ki je potreben za to?
Glede na pozitivna mnenja naših uporabnikov je odgovor da.
Našim uporabnikom smo uspeli prihraniti čas, ki so ga pred uporabo MetaKocke za urejanje administrativnega dela porabili za pot v pisarno, kjer ima večina računalnik na katerem so podatki, računi, zavedena plačila, ceniki dobaviteljev in kupcev. MetaKocka je namreč spletni program, ki ni vezan na določen računalnik in je dostopen preko spleta, torej od doma, s službene poti ali celo z objekta, kjer se trenutno nahajate. Vse potrebne podatke, kot so cene dobaviteljev, kupcev, računi , ponudbe in naročilnice so vam poleg ostalih pomembnih podatkov vedno na voljo. Vsi podatki se varno shranjujejo in v primeru da se vam računalnik pokvari, vam ga ukradejo ali kot pred nedavnim zalije voda, le ti niso izgubljeni.
Mobilnost torej ne omejuje več vaše učinkovitosti, kot je to veljalo še do nedavnega ampak jo celo povečuje, saj imate vse informacije o poslovanju takoj pred seboj, hkrati pa ste tam, kjer je posel in ne v pisarni. Čas ki ste ga prej porabili za pot v pisarno in do kupca pa sedaj lahko porabite za pridobitev novih poslov.
Pri razvoju MetaKocke smo šli sedaj še korak dlje, ker se zavedamo da mnogi izmed vas nimate prenosnika vedno pri roki. Razvili smo Mobilno MetaKocko, prvo verzijo, ki je namenjena uporabnikom, ki so zelo mobilni, mnogo v avtu in na poti in imajo Android telefon.