Dodali smo novo funkcionalnost v Fulfillment aplikacijo – Urejanje naročil, ki jih prejme od svojih naročnikov.
Ta dodatna možnost je bila pred tem omogočena le v primeru, da se je za spremembo naročila Fulfillment prijavil v uporabniški račun naročnika, kar je zelo zamudno, saj ima lahko Fulfillment center precejšnje število različnih naročnikov.
Funkcionalnost je znotraj Fulfillment aplikacije na voljo v menijski točki “Naročila”
Dodan je tudi filter po podjetjih za hitro filtriranje naročil in iskanje po številki naročila, s tem hitro iskanje določenega naročila, ki ga je potrebno popraviti.
S klikom na naročilo se le to odpre za urejanje, kjer je možno spremeniti podatke tako prejemnika, kupca kot tudi spremeniti vsebino naročila ( torej zamenjavo artiklov, ki so bili naročeni) ali pa se na naročilo doda artikle, ki jih želi prejeti kupec.
Dodali pa smo tudi možnost, da Fulfillment center za svojega naročnika vnese naročilo, kar je koristno v primeru, ko je potrebno odpremiti naročilo, ki je prišlo preko emaila.
Uspešno poslovanje
ekipa MetaKocka
Želite zvedeti več ali želite predstavitev ? Prijavite se predstavitev
Bi želeli, da vas obveščamo o novostih? Spodaj vpišite vaše podatke: