V Intrastat poročilo smo dodali možnost, da se vam izpiše natančen opis kateri podatki so bili zajeti ali izpuščeni za potrebe priprave poročila.
Na uporabniškem vmesniku izberite možnost “Preveri podatke”.
V koliko imate pravilno vnešene vse obvezne podatke, boste dobili spodnje sporočilo in odprla se vam bo Excel datoteka.
Tabela je sestavljena iz dveh zavihkov. V prvem so opisani dokumenti in njihov status vključitve v poročilo. V kolikor je vrstica zelena, potem je bil dokument vključen. V nasprotnem primeru pa je v stolpcu “Opis statusa” opisan vzrok izključitve. Pod “Vključeno” glede na “Skupni znesek” lahko tudi vidite, kakšen del zneska je bil vključen v poročilo oz. ali so bili vključeni vsi artikli (vrednosti sta enaki).
V drugem zavihku so natančni podatki za posamezni artikel. Pri tem vidimo vse podatke, ki so pomembni za izračun Intrastat poročila in njihove vrednosti. Podobno kot pri seznamu dokumentov nam zelena barva označuje, ali je bil artikel vključen v poročilo.
Uspešno poslovanje vam želimo,
ekipa MetaKocka
Bi želeli, da vas obveščamo o novostih? Spodaj vpišite vaše podatke: