Blog Novosti, nasveti, navodila

Blog Novosti, nasveti, navodila

Kategorije – uvrščanje artiklov v skupine, pregled prodaje in nabave

Marsikateri izmed vas prodaja in kupuje veliko različnih artiklov z različnimi imeni in neenotnimi šiframi, kar otežuje analiziranje prodaje in nabave na višjem nivoju – produktnih skupin.

Primer – želite ugotoviti koliko prenosnikov ste prodali glede na celotno prodajo računalnikov, ali celo še bolj podrobno – koliko prenosnikov Apple ste prodali v določenem obdobju, kljub temu da imate 15 različnih izvedb. Do sedaj je bila tovrstna prodajna analiza težavna, saj je bilo potrebno analizirati prodajo vsakega artikla in seštevke združevati.

Sedaj bo analiza prodaje in nabave precej bolj enostavna, saj smo pripravili nadgradnjo, ki pohitri in poenostavi analizo. Najprej je potrebno vnesti kategorije in jih dodati v drevo kategorij (če želite), kot kaže spodnja slika:

Ko ste kategorije razvrstili kot želite, je potrebno le te pripisati tudi artiklom kot kažeta spodnji sliki:

Dodane kategorije so prikazane na artiklu, kjer jih lahko poljubno urejate:

Ko ste z urejanjem zaključili izpišete prodajo in nabavo (tudi za nazaj) z izborom ene ali več kategorij kot kaže spodnja slika:

V kratkem sledi še nadgradnja, ki vam bo omogočila, da boste kupce razvrstili v skupine in tako lažje analizirali pri kateri skupini kupcev vam prodaja raste in kje pada.

Podpora za kategorije se vključite v nastavitvah podjetja.

Uspešno poslovanje,

ekipa MetaKocka

1 thought on “Kategorije – uvrščanje artiklov v skupine, pregled prodaje in nabave”

  1. Pingback: MetaKocka blog - Vodenje podjetja, CRM, izdaja računov, fakturiranje, Nabava, Prodaja, Skladišče, Banka, Delovni nalogi ...

Comments are closed.