V sodelovanju s podjetjem Appoteka smo pripravili nov produkt – Trguj.
Trguj je rezultat nekaj mesečnega razvojnega dela s katerim smo dosegli nov nivo integracije spletne trgovine in MetaKocke z namenom ponuditi sodobno in avtomatizirano poslovanje na spletu. Trguj omogoča vse kar je potrebno za enostavno obvladovanje velikega števila prejetih naročil s strani poslovnih partnerjev ( B2B ), hkrati pa tudi z strani končnih kupcev (B2C)
Integracija omogoča avtomatično sinhronizacijo sledečih vsebin iz MetaKocke v spletno trgovino in nazaj:
1. Artiklov in uvrstitev le teh v drevesno strukturo kategorij v spletni trgovini.
2. Prodajnih cen,
- Za B2B kupce (podjetja)
- Za B2c kupce (končni kupci)
Prodajne cene lahko prilagajate po tipu kupca ali celo po posameznem kupcu, s tem pa dinamično spreminjate cene, ki jih vidi kupec v spletni trgovini.
3. Zalogo artiklov, ki jih ima podjetje v skladišču in hkrati prikaz razpoložljivosti zaloga artiklov pri dobaviteljih in čas za dobavljivost teh artiklov.
4. Prodajnih naročil B2B in B2C kupcev in avtomatsko spreminjanje statusov.
Ker pa je uspešna prodaja odvisna tudi od uspešne realizacije prejetih naročil smo v MetaKocki dopolnili precej področij: Skladišče, Nabavo, Prodajo in Kategorizacije artiklov.
Vkolikor imate tudi fizično trgovino Vam je na voljo tudi Maloprodaja, ki smo jo nadgradili in bo skladna z zahtevami davčnih blagajn.
Rešitev Trguj je namenjena vsem podjetjem, ki želijo povečati prodajo preko spletne trgovine in hkrati:
– poenostaviti / pohitriti poslovanje v spletu tako s končnimi kupci (B2c) kot tudi s podjetji (B2B)
– veliko poslujete v spletu in bi želeli rešitev, ki omogoča enostavno upravljanje zalog (rezervacije) artiklov in odpremo naročil,
– skrajšati čas, ki je potreben za urejanje, dodajanje artiklov v spletni trgovini in can le teh.
Vsi, ki bi želeli več informacij, demonstracijo delovali ali prebrati študijo primera kliknite tukaj in vpišite podatke.
Uspešno poslovanje,
ekipa MetaKocka