Blog Novosti, nasveti, navodila

Blog Novosti, nasveti, navodila

Podpora – oddaja zahtevka za podporo / pregled oddanega zahtevka

V naslednjem tednu, kot napisano v predhodnem članku , bomo za reševanje zahtevkov vzpostavili portal, kjer se bodo beležili vaši zahtevki. Zahtevek lahko oddate preko forme v MetaKocki, pošljete sporočilo na podpora@metakocka.si ali pa nas pokličete po telefonu.

Novost je namenjena izboljšavi preglednosti oddanih zahtevkov, statusa le teh in seveda tudi hitrosti reševanja.

Ko boste prvič oddali zahtevek boste dobili 2 elektronski sporočili:

1.) Aktivacija uporabnika na portalu za podporo

Ko bo zahtevek sprejet in bo vaš email zabeležen boste dobili povratni email, ki vsebuje povezavo do aktivacije uporabnika na portalu (ta korak je potreben zgolj prvič):

INBOX_•_Info_Metakocka

Kliknete na povezavo in vpišite željeno geslo za dostop. S tem geslom boste lahko dostopali do vseh tekočih in tudi preteklih zahtevkov.

2.) Potrditev prejema zahtevka in povezava do pregleda zahtevka in odgovorov podpore.

Povratni_email

Zabeležen zahtevek pridobi svojo številko, ki je prikazana tudi v povezavi. S klikom na zgoraj prikazano povezavo dostopate do zapisa zahtevka na portalu, kjer lahko dopišete/ dodate komentar ali pogledate odgovore na zahtevek (odgovor podpore vedno pride tudi preko emaila).

Uspešno poslovanje,

ekipa MetaKocka