Prenovljen Order management prinaša veliko izboljšav,
Namesto nepreglednih seznamov in ročnega filtriranja je sedaj vsak korak procesa – od pregleda naročil do odpreme, sledenja in zaključka – pregledno razmejen po zavihkih.
Proces se začne z zavihkom “Vsa naročila”, kjer lahko hitro preverite in po potrebi uredite nova naročila. Sledi “Izdaja računa”, nato “Za odpremo”, in zavihek “Odpremljeno”, ki prikazuje naročila, ki so zapustila skladišče.
V “Zaključenih” naročilih hitro najdete že dostavljena naročila, medtem ko boste v zavihku “Vračila” takoj opazili vsa neprevzeta ali zavrnjena naročila, ki se vračajo v skladišče.
Z enim klikom preklapljate med posameznimi fazami, brez zamudnega iskanja ali ročnega filtriranja.
Posebno pozornost pa zasluži zavihek “Problem”, kjer so že v samem seznamu jasno označena naročila z napakami – to omogoča hitro odločanje, katere primere obravnavati prednostno, da se čimprej odpravijo in pošljejo naprej.
Novo – leva navigacija – hiter dostop do povezanih funkcij
Prenovljena leva stranska navigacija je sestavljena iz dveh nivojev:
- Skrajni levi rob ( 1 ) vsebuje ikone za neposreden dostop do osnovnih modulov MetaKocka in dodatnih funkcionalnosti, kot je modul Urejanja naslovov, ki omogoča preverjanje in čiščenje naslovov prejetih naročil ter s tem zmanjšuje napake pri pošiljanju.
- Glavni meni ( 2 ) prikazuje:
- Naročila za obdelavo in odpremo naročil znotraj Order Managementa:
- Marketing – direktni marketing in pošiljanje obvestil prek SMS-a, Viberja ali WhatsAppa za povečanje prodaje,
- Uvoz podatkov – odkupnin, sledilnih številk, plačil in naročila za izdelavo dobropisov za nesprejeta naročila,
- Skladišče – za takojšnji vpogled v razpoložljivost artiklov in obstoječe rezervacije.
Kontekstni meni – pametno prilagojen vašemu delu
Velika novost v uporabniški izkušnji je tudi kontekstni meni, ki se dinamično prilagaja glede na:
- ali je izbrano eno ali več naročil,
- ter v katerem zavihku se trenutno nahajate.
Ta menijska točka zagotovi hitrejše delo, vse funkcionalnosti, ki jih potrebujete na enem mestu in s tem zagotovi bolj ciljno usmerjeno delo in manj možnosti napak.