Potrditev računa ali dobropisa se običajno izvede ob izdaji (tiskanju) dokumenta. Vendar imajo spletne trgovine, ki poslujejo s tujino, nekoliko drugačni potek poslovanja :
- računi se izdelajo ob odpremi pošiljk. Pri tem ni nujno, da se natisnejo, ker bo kupec račun prejel po elektronski pošti (običajno za tujino),
- pošiljanje računa po elektronski pošti se izvede ob prejemu paketa in ne od odpremi. sicer lahko pride do zmede pri prejemniku računa, ki paketa še ni prejel, predvsem pa pri tistih, ki ga niti ne bodo prevzeli (npr. v primeru plačilo po povzetju)
- dobropisi se izdelajo naknadno za neprispele / neprevzete pakete. Tiskanje dobropisa ni smiselno, ker v večini primerov pošiljanje / izročanje končnemu kupcu ni smiselno.
Za vse uporabnike, ki poslujete na zgoraj opisan način smo dodali dve novi funkcionalosti, ki si jih vklopite v Nastavitvah kot prikazano zgoraj.
Samodejno potrjevanje računov
Uporabno, ko naročila sprejemate in obdelujete preko OrderManagement modula, tiskate nalepke direktno in odpremljate na podlagi vsebine nalepke, računov pa ne tiskate ampak gredo avtomatično po elektronski pošti kupcu.
Samodejno potrjevanje dobropisov
Uporabno za vse spletne trgovine, kjer za neprispele / neprevzete pakete in izdelate večje število dobropisov in jih ne pošiljate kupcem.
Več informacij na naši strani z uporabniškimi navodili.
Uspešno poslovanje
ekipa MetaKocka
Bi želeli, da vas obveščamo o novostih? Spodaj vpišite vaše podatke: