V sodobnem svetu spletnega nakupovanja so izkušnje in občutki kupcev ključnega pomena. Zanesljiva, pregledna in enostavna možnost sledenja pošiljkam pa danes ne predstavlja več prednosti, temveč osnovni standard – skorajda nujnost za vsako e‑commerce podjetje.
Sledenje pošiljk v realnem času omogoča:
- Zaupanje in občutek nadzora pri kupcu
- Manj poizvedb in manjša obremenjenost podpore
- Transparentnost in boljša uporabniška izkušnja
- Povečanje verjetnosti ponovnega nakupa
- Podlaga za avtomatizirano komunikacijo in trženje
Sledenje pošiljki v realnem času ni le funkcionalnost – je del uporabniške izkušnje
⸻
V sodelovanju s partnerskim podjetjem smo preverili, ključne vidike učinkovitosti, transparentne sledilne strani (Tracking page). Podjetje je v proces obdelave naročila in v proces dostave paketa vpeljalo SMS in E – mail obveščanje, pri čemer so bili kupcem podatki o naročilu dostopni na sledilni strani.
- Uvedba avtomatskega obveščanja v primerih nepopolnih dostavnih podatkov ter možnost njihovega urejanja neposredno na sledilni strani je zmanjšala obseg dela podpore za 20 %.
- Z jasno prikazanimi statusi paketa se je občutno zmanjšalo število zahtevkov na podpori, povezanih z vprašanji: »Kje je moj paket?«
- Z uvedbo avtomatskih obvestil, ki kupce pravočasno obveščajo o morebitnih težavah pri dostavi in jim omogočajo spremljanje statusa paketa, je podjetje zmanjšalo delež neprevzetih paketov za 1 %.
- Poleg osnovnih informacij o naročilu, je Tracking page kupcem ponudil tudi dodatna priporočila za nakup izdelkov, kar je podjetju v manj kot mesecu dni prineslo 1000 € dobička, brez dodatnega vložka.
⸻
Če želite tudi vi zagotoviti učinkovito informiranje vaših kupcev o stanju paketa in pri tem ustvarjati dobiček, nas kontaktirajte na:
podpora@metakocka.si