Sledenje pošiljki v realnem času je del uporabniške izkušnje

V sodobnem svetu spletnega nakupovanja so izkušnje in občutki kupcev ključnega pomena. Zanesljiva, pregledna in enostavna možnost sledenja pošiljkam pa danes ne predstavlja več prednosti, temveč osnovni standard – skorajda nujnost za vsako  e‑commerce podjetje.

Sledenje pošiljk v realnem času omogoča:

  • Zaupanje in občutek nadzora pri kupcu
  • Manj poizvedb in manjša obremenjenost podpore
  • Transparentnost in boljša uporabniška izkušnja
  • Povečanje verjetnosti ponovnega nakupa
  • Podlaga za avtomatizirano komunikacijo in trženje

Sledenje pošiljki v realnem času ni le funkcionalnost – je del uporabniške izkušnje

 

V sodelovanju s partnerskim podjetjem smo preverili, ključne vidike učinkovitosti, transparentne sledilne strani (Tracking page). Podjetje je v proces obdelave naročila in v proces dostave paketa vpeljalo SMS in E – mail obveščanje, pri čemer so bili kupcem podatki o naročilu dostopni na sledilni strani.

 

  • Uvedba avtomatskega obveščanja v primerih nepopolnih dostavnih podatkov ter možnost njihovega urejanja neposredno na sledilni strani je zmanjšala obseg dela podpore za 20 %.
  • Z jasno prikazanimi statusi paketa se je občutno zmanjšalo število zahtevkov na podpori, povezanih z vprašanji: »Kje je moj paket?«
  • Z uvedbo avtomatskih obvestil, ki kupce pravočasno obveščajo o morebitnih težavah pri dostavi in jim omogočajo spremljanje statusa paketa, je podjetje zmanjšalo delež neprevzetih paketov za 1 %.
  • Poleg osnovnih informacij o naročilu, je Tracking page kupcem ponudil tudi dodatna priporočila za nakup izdelkov, kar je podjetju v manj kot mesecu dni prineslo 1000 €  dobička, brez dodatnega vložka.

Tracking page, se je  izkazal kot učinkovito orodje za zagotavljanje transparentnih informacij, ki avtomatizirajo del podpore, pozitivno vplivajo na dostavo paketov in hkrati podjetjem omogoča dodaten vir zaslužka.

Če želite tudi vi zagotoviti učinkovito informiranje vaših kupcev o stanju paketa in pri tem ustvarjati dobiček, nas kontaktirajte na:
podpora@metakocka.si