Predstavljamo vam Avtomatiko
Avtomatska obdelava naročil, po določenih parametrih
Ordermanagment uporabnikom je na voljo uporaba Avtomatike, do katere dostopate v dodatnih nastavitvah/ordermanagment/Obdelava naročil – Avtomatika. Avtomatika bo delo opravila namesto vas, na podlagi parametrov, ki ste jih določili.
Z dodajanjem novega sprožilca, podate parametre, ki naj jih avtomatika upošteva
Primeri uporabe:
1. V kolikor za naročila ni zaloge in je v statusu pavziran več kot xy ur, lahko z avtomatiko nastavite izbris naročil, ki še niso plačana.
2. Naročila v statusu Odpremljen, kjer niste prejeli plačila niti ni bil vrnjen nazaj, lahko nastavite avtomatiko za kreiranje statusa Vračilo paketa pri čemer se bo bo sprožil avtomatski dobropis.
3. Z mapiranjem statusov dostavnih služb, lahko prepoznate izgubljene pakete in jim ustrezno določite status
4. Možnost izdelave avansnega računa za predplačila
Več o nastavitvi Avtomatike si oglejte na MetaKocka portalu za pomoč uporabnikom.
Uspešno poslovanje
ekipa MetaKocka
Bi želeli, da vas obveščamo o novostih? Spodaj vpišite vaše podatke: