Blog Novosti, nasveti, navodila

Blog Novosti, nasveti, navodila

Izgubljeni nakupi? Ne z uporabo zapuščenih košaric!

Zapuščene košarice: Spremenite izgubljene priložnosti v prodajo!

Želite za letošnje praznike povečati prodajo in prehiteti konkurenco? December je mesec, poln priložnosti – a te priložnosti se izkoristijo le, ko stranke zaključijo svoje nakupe. Zapuščene košarice so ena izmed največjih ovir, ki jih srečujejo spletni trgovci, vendar predstavljajo tudi ogromno priložnost. Berite dalje in odkrijte, kako lahko te zapuščene košarice spremenite v uspešne prodaje in izkoristite potencial vseh strank, ki so tik pred zaključkom zapustile vašo trgovino. Na voljo za Order Management uporabnike z spletnimi platformami Shopify in Woocoommerce.

 

Kaj so zapuščene košarice?

Želite si pridobiti nazaj stranke, ki so vaše izdelke že dodale v košarico, vendar nakupa niso zaključile? Zapuščene košarice se zgodijo, ko stranke začnejo nakup, vendar ga ne dokončajo. Razlogi za to so lahko različni – od motečih dejavnikov, visokih stroškov dostave do kompleksnega nakupnega procesa. S pravo strategijo pa lahko vrnete precejšen del teh strank in pridobite prodajo, ki bi sicer ostala neizkoriščena. Čas je, da povrnete izgubljeni dohodek!

Zakaj je pomembno ukrepati?

Če ne ukrepate, puščate denar na mizi. S pravilnimi pristopi lahko povrnete izgubljene prodaje in znatno vplivate na svoj prihodek. Podjetja, ki uspešno rešujejo zapuščene košarice, pogosto uporabljajo kombinacijo enosmerne in dvosmerne komunikacije – od enkratnih e-mail ali SMS opomnikov do bolj poglobljenih klicnih centrov in dvosmernih pogovorov, s katerimi lahko povečajo verjetnost uspešne konverzije in pridobijo zveste stranke.

Kako pretvoriti zapuščene košarice v prodajo?

Tukaj je nekaj najboljših praks za uspešno reševanje zapuščenih košaric:

  • Takojšnje obveščanje: Čas je ključen! Pošljite avtomatizirano e-mail sporočilo ali SMS kmalu po tem, ko stranka zapusti košarico. Preprečite, da bi šli h konkurenci! Kreirajte svoje unikatno zaporedje SMS, e-mail sporočil in aktivnosti klicnega centra.
  • Personalizirana sporočila: Z uporabno dinamičnih šifrantov naslovite stranko po imenu in vključite izdelke, ki jih je pustila v košarici. To ustvari oseben stik in močno poveča verjetnost, da se bo vrnila.
  • Posebne ponudbe: Ponudite popust ali brezplačno dostavo kot spodbudo za dokončanje nakupa. Majhna spodbuda lahko pomeni veliko razliko! Uporabite lahko tudi vnaprej kreirane predloge!
  • Poenostavite nakupni proces: Prepričajte se, da je vaš nakupni proces hiter in enostaven, z jasnimi koraki in brez nepotrebnih ovir. Čim manj klikov, tem bolje!

Vrste komunikacije za zapuščene košarice

Za reševanje zapuščenih košaric se uporabljajo enosmerni in dvosmerni kanali, odvisno od cilja in načina interakcije s strankami. Spodnja tabela prikazuje razlike med enosmerno in dvosmerno komunikacijo:

Enosmerna komunikacija Dvosmerna komunikacija
E-mail sporočila in SMS-ji, ki obveščajo stranko o nedokončanem nakupu in jo spodbujajo, da zaključi postopek. Klepetalni agenti, klicni centri in sporočila, kjer lahko stranka odgovori in prejme pomoč ali odgovore na vprašanja v realnem času.
Primerno za pošiljanje sporočil z majhnimi spodbudami, kot so popusti ali opomniki. Uporablja se za globljo komunikacijo, odgovarjanje na vprašanja strank ter razreševanje pomislekov.
Cenejša možnost – zahteva le ID pošiljatelja brez mesečnih stroškov za registracijo. Višji ROI – zahteva mesečni najem telefonske številke, vendar prinaša večjo zvestobo strank in več uspešno zaključenih prodaj.

Povzetek webinarja

Ste zamudili naš webinar o reševanju zapuščenih košaric? Brez skrbi! Na webinarju smo delili  praktične nasvete in odgovarjali na vprašanja, kako povečati prodajo s pomočjo avtomatiziranih rešitev. Posnetek je še vedno na voljo – pridobite podrobne informacije in optimizirajte svoje poslovanje že danes!

Oglejte si posnetek webinarja

Zaključek

Ne dovolite, da zapuščene košarice predstavljajo izgubljene priložnosti za vaš posel. S pravimi orodji in strategijami lahko te priložnosti pretvorite v povečanje prodaje in rast vašega podjetja. Če potrebujete pomoč pri implementaciji ali želite izvedeti več, nas kontaktirajte na podpora@metakocka.si ali pa si oglejte navodila.

Ne zamudite priložnosti za povečanje svoje prodaje – Začnite z uporabo že danes!