2026: Leto priložnosti za spletne trgovce – carinska reforma EU

 

Kako carinska reforma EU, postavlja lokalne igralce v prednost!

Dolgo pričakovana carinska reforma Evropske unije, ki naj bi stopila v veljavo leta 2026, prinaša spremembe na trg spletne prodaje.Ta sprememba je ključna prednost, ki bo lokalne in evropske spletne trgovce postavila v bistveno boljši konkurenčni položaj v primerjavi z globalnimi velikani, kot sta Temu in Shein. Ključna novost, je odprava oprostitve plačila carine za pošiljke, katerih vrednost ne presega 150 EUR. Do zdaj so se poceni izdelki iz tretjih držav (Kitajska, ZDA itd.) lahko uvažali brez plačila carine, kar je ustvarjalo nelojalno konkurenčno prednost.

📱 1.SMS – Upsell s priporočili izdelkov (Product Recommendation)

SMS je najmočnejše orodje za takojšnje akcijske prodaje, saj je dosegljivost skoraj 100%. Izkoristite ga ne le za obveščanje, ampak za povečanje nakupa (Upsell).

    • Čas pošiljanja: takoj po uspešnem nakupu, medtem ko je kupec še visoko angažiran.
    • Vsebina sporočila: pošljite personalizirano SMS sporočilo s pripoorčilom komplementarnega izdelka (npr. kupec kupi, telefon, priporočite zaščitno steklo).
    • Primer: Hvala za vaše naročilo! Za vas smo pripravili časovo omejeno ponudbo. Izkoristi priložnost in dodaj [Dodatni Izdelek] s 10% popustom: [LINK]
    • Zakaj deluje: Stranka je že zaupala vašemu podjetju in je v t.i. “nakupnem zagonu”. To je najlažji trenutek za prodajo dodatnega izdelka z visoko maržo.

📦 2. Tracking page kot prodajni kanal

Tracking page – stran, ki jo obišče vsak kupec, ko spremlja dostavo paketa. Kupec je najbolj navdušen in vas redno obiskuje v času, ko čaka na svojo pošiljko. Sledenje pošiljke (Tracking Page) iz pasivne postaje informacij spremenite v aktivno prodajno platformo.

📢 3. Multi – kanalna komunikacija

Ne zanašajte se samo na e-mail. Uporabite prave kanale za pravi namen:

  • SMS –  Nujna in takojšnja komunikacija: Opozorila o košarici, promocije, ki so časovno omejene, obvestila v dostavi, prevzemu paketa.
  • Viber/Whatsapp – Osebna in multimedijska komunikacija: priporočila izdelkov s slikami, podpora kupcem
  • Email – Gradnja odnosa – Novice, navodila za uporabo izdelkov, segmentirane ponudbe.

 

Uspešno poslovanje

ekipa MetaKocka

Bi želeli, da vas obveščamo o novostih? Spodaj vpišite vaše podatke: