Z željo, da pohitrimo odzivni čas naše podpore, smo pripravili kratka navodila, ki precej olajšajo reševanje in razumevanje vsebine, ki jo sporočate.
Če boste v svojem opisu sledili, kje, kaj in kako, boste s tem že napisali večino podatkov, ki jih potrebujemo.
Primer problema: Na izdanem računu se ne izpiše logotip.
Opis problema:
Prodaja Računi – Domači (kje). Vnesli smo nov prodajni račun (št. 201/2012), ga shranili. Preko ikone “natisni” smo v dialogu tiskanja izbrali poročilo “Domači račun prodaja” in kliknili na “Natisni”. Odprla se je pdf datoteka računa, kjer pa logotip ni izpisan (kaj in kako se je zgodilo – postopek vnosa/izbire podatkov).
Vkolikor pa je problem težko opisati z besedami, pa nam lahko pošljite ekransko sliko s kratkim opisom problema.
Primer:
Popolnoma na enak način pa lahko sporočite tudi vaše želje po nadgradnjah in izboljšavah.
Vkolikor ni razvidno iz emaila bi vas prosili, da pripišete še podjetje in svojo kontaktno številko kamor vas lahko pokličemo za morebitna dodatna pojasnila.
Uspešno poslovanje,
ekipa MetaKocka