V mesecu Avgustu bomo vpeljali nekaj novosti, ki Vam bodo še olajšale sporočanje težav, predlogov in idej naši podporni službi:
1. Zavihek Podpora
V MetaKocki boste v levem robu ekrana opazili nov zavihek “Podpora” ( prikazano na spodnji sliki).
Po kliku nanj se bo prikazal dialog (kot prikazano na zgornji sliki) preko katerega boste lahko oddali zahtevek za podporo.
Kot prikazano na sliki so polja za vpis: vaš email naslov, zadeva, opise problema/ vprašanje in če je vezano na določen modul v MetaKocki le tega izberete.
S klikom na “Pripni datoteko” boste lahko pripeli zunanjo datoteko,s klikom na “Zajemi sliko ekrana” pa boste naredili posnetek ekrana/ prikazanaih podatkov v MetaKocki.
2. Povratni / potrditveni email za prejem, pregled zahtevka
Po oddaji zahtevka boste prejeli potrditveni email s povezavo na oddan zahtevek. Ko bo podpora odgovorila na vaše vprašanje/ vpisala opažanje boste celoten zahtevek lahko pregledali na enem mestu. Vidni bodo vsi komentarji, slike oz priponke, kar bo olajšalo komunikacijo in spremljanje odprtih zahtevkov, ki nam jih boste poslali.
Iskanje, urejanje in obveščanje o napredku preko elektronske pošte se je izkazalo kot nerodno, pri povečanem številu uporabnikov in zahtevkov ne omogoča hitrega pregleda in željene zahtevnosti, kar je tudi glavni razlog za uvedbo novosti.
Ko boste prvič oddali zahtevek boste dobili tudi email v katerem bo povezava na določitev gesla za dostop do podatkov vaših zahtevkov. Tu določite in v prihodnje boste lahko z vašim emailom in geslom dostopali do podatkov na našem portalu za Podporo
Povratni email pa boste prejeli tudi, kadar boste poslali email na podpora@metakocka.si ko bo portal vzpostavljen.
V naslednjih objavah bomo prikazali postopek in pregled zahtevka.
Uspešno poslovanje,
ekipa MetaKocka
Pingback: MetaKocka blog - Vodenje podjetja, CRM, izdaja računov, fakturiranje, Nabava, Prodaja, Skladišče, Banka, Delovni nalogi ...