1. Zaključite poslovno leto (izdani in prejeti vsi računi)
Pred naslednjim korakom preverite ali ste izdali in prejeli vse račune za poslovno leto, ki se zaključuje.
Pozorni bodite predvsem vsi, ki poslujete v MetaKocki materialno.
2. Izvedba inventure (Velja za vse uporabnike, ki poslujete materialno)
V modulu Skladišče izberite “Inventura” in izdelajte popisno Excel datoteko ( sliki spodaj)
Kliknite na (+) za dodajanje nove inventure in izpišite stanje, ki je v MetaKocki s klikom na “izpiši podatke”. (Slika spodaj)
Glede na izbrane pogoje se izdela Excel tabela, kjer so izpisani podatki zaloge. Podatke dejansko preštete zaloge vpišete v za to namenjen stolpec v tabeli in shranite.
Tabelo uvozite na istem mestu v MetaKocki kot ste naredili izvoz (Zgornja slika). V primeru, da v tabeli ni napak se bo v seznamu inventur pokazala uvožena inventura – datum inventure (Slika spodaj).
Poročilo “Inventurni viški/manjki” lahko izpišete, tako da uvoženo inventuro izberete in poročilo natisnete (Zgornja slika).
3. Nastavite številčenje dokumentov za novo poslovno leto
To storite tako, da kliknete na “Nastavitve” in v levem menijo izberete “Številčenje”.
Vnesite številke v Stolpec “Naslednja številka” s katerimi boste začeli šteti v novem poslovnem letu. Če uporabljate zapono “/2016” jo vpišite v stolpec Zapona pri vseh dokumentih, kjer želite to uporabiti (Slika spodaj)
Primer vnosa: Če začenjate štetje Prodajnih računov – Domačih s številko 1 in uporabljate zapono “-2016” se pri “Prodaja – Računi – Domači” v stolpec “Naslednja številka” vpišete “1” v stolpec “Zapona” pa “-2016” To ponovite pri vseh dokumentih, kjer začenjate s ponovnim štetjem. ( Ne velja za davčne blagajne, kjer je številčenje zakonsko določeno)
Vnos shranite in poslovanje v novem letu se lahko prične.
Preverite še veljavnost cenikov – vkolikor ste jih v letu, ki se izteka označili, da veljajo do 31.12.2015, potem pripravite nove cenike za naslednje leto.
Želimo vam čimbolj uspešno poslovno leto.
ekipa MetaKocka