Blog Novosti, nasveti, navodila

Blog Novosti, nasveti, navodila

Order Management – Pošiljanje SMS sporočil dostavljeno v paketomat

Velikokrat se zgodi, da dostavna služba naročnika ne obvesti ob dostavi paketa v paketomat. Posledično se paket pravočasno ne prevzame, zaradi česa lahko nastanejo nepotrebni dodatni stroški.

Da se izognemo dodatnim stroškom, ki nastanejo ob neprevzetih paketih, smo v Order Managementu nadgradili možnost pošiljanja SMS sporočil v primeru, ko je paket z strani dostavne službe dostavljen v paketomat.

Nastavitev obveščanja naročnikov z pošiljanjem SMS sporočil ob dostavi v paketomat naredimo v nekaj korakih:

1. korak : V Šifrantih je najprej potrebno vnesti nov status prodajnih naročil. Naziv statusa določite poljubno npr. Odložen paket.

2. korak: V dodatnih nastavitvah / Dostavne služba izberete dostavno službo v kateri je potrebno narediti preslikavo statusa ko je paket v paketomatu . Preslikavo naredimo iz statusa odpremljen v novi status ki ste ga vpisali v šifrantu “Odložen paket”.

Pošiljanje SMS sporočil ob dostavi v paketomat, bo omogočeno vsem dostavnih službam pri katerih boste uredili preslikavo.

Dostavne službe, ki poleg pošiljanje SMS sporočil omogočajo tudi pošiljanje lokacije paketomatov so:

  • GLS Slovaška
  • GLS Poljska
  • GLS Hrvaška
  • GLS Slovenija

3. korak: V zavihku Definicije pri Obvestilih je potrebno dodati nov sprožilec za pošiljanje SMS sporočil. V statusu kdaj se SMS sporočilo pošlje določite status, ki ste ste ga določili v šifrantu “Odložen paket”.

 

4. korak:  Vsebino SMS sporočila, vpišete tako kot v Mandrill-u z dinamično vsebino.

https://metakocka.freshdesk.com/sl/support/solutions/articles/3000065783-mandrill-predloge-dinamična-vsebina

 

Uspešno poslovanje

ekipa MetaKocka

Bi želeli, da vas obveščamo o novostih? Spodaj vpišite vaše podatke: