Pri izdajanju ponudb, računov, naročilnic, itd. je pogosto potrebno pripisati dodatna obvestila, opozorila ali navodila osebam, katerim je dokument namenjen.
Vsebina dodatnih tekstov na računih se pogosto ponavlja, zato smo v MetaKocki uporabnikom olajšali delo z funkcionalnostjo, ki si tekste, ki jih uporabnik vpiše zapomni. Primer uporabe:
1. na spodnji sliki je prikazano orodje, ki je namenjeno vpisovanju dodatnega teksta na dokumentu:
2. po vpisu dveh tekstov se ta prikažeta na seznamu. Posamezne tekste na seznamu se lahko izbere in prenese v polje za urejanje dodatnega teksta. Če določen tekst ni več ustrezen oz. uporaben, se ga lahko preprosto odstrani s pomočjo oranžnega gumba na desni strani teksta.
3. funkcionalnost sedaj omogoča tudi, da uporabnik istočasno doda več tekstov iz seznama v vnosno polje. Vsak novi izbrani tekst se doda za obstoječim besedilom: