Blog Novosti, nasveti, navodila

Blog Novosti, nasveti, navodila

CRM – dnevno obvestilo o zamujenih in prihajajočih nalogah

Kupci so v teh časih še toliko bolj dragoceni in zato je spoštovanje dogovorov še bolj pomembno. Organizacija dneva in nalog je pri hitrem tempu in pomanjkanju časa postala nujnost.

Da bi vam olajšali planiranje dneva, smo pripravili možnost pošiljanja dnevnega poročila. Na nivoju celotnega podjetja se odločite, ob kateri uri bi želeli prejemati obvestilo. Uporabnike, ki bodo obvestilo prejemali, pa določite vsakega posebej.

Čas pošiljanja dnevnega obvestila izberete v “Nastavitve/Vaše podjetje”:

Kateri uporabniki bodo obvestilo prejemali, pa nastavite v “Nastavitve/Uporabniki” v predelu pravic:

Ob izbrani uri boste po e-pošti prejeli obvestilo, ki vam pokaže zamujene in prihajajoče aktivnosti glede na vnešene opomnike na področju Crm.