Blog Novosti, nasveti, navodila

Blog Novosti, nasveti, navodila

Crm – obveščanje o dodanem opomniku/ opravljeni aktivnosti po emailu

Ena glavnih prednosti in vrednosti uporabe Crm je zbirka informacij o poslovanju z obstoječimi ali potencialnimi kupci, konkurenci, idejah in morebitnih priložnostih v prihodnosti. Poleg zbiranja in filtriranja informacij pa pomemben del Crm predstavljajo tudi opomniki, ki omogočajo izvedbo dogovorjenih aktivnosti v dogovorjenih rokih in učinkovito izvedbo le teh brez izgubljanih podrobnosti.

Ker so roki za izvedbo mnogokrat odločilnega pomena za dobro izvedbo posla, hkrato pa zelo kratki, se zgodi, da zamudimo rok, ker nismo bili pravočasno obveščeni o dodeljeni nalogi.

Da bi informacija o dodeljeni ali opravljeni nalogi čimhitreje dosegla vse, ki morajo biti o specifični nalogi obveščeni, smo v področje Crm dodali funkcionalnost pošiljanja obvestil po emailu.

Obvestilo se pošlje v sledečih primerih:

1. Ko zapišete poročilo aktivnosti – npr. zapisnik sestanka in bi želeli, da so sodelavci o tem obveščeni, jih izberete v “obvesti”. Ko boste  zapis shranili, se po emailu pošlje povzetek zapisa vsem izbranim.

2. V primeru, da bi sodelavcu dodelili aktivnost preko opomnika, bo sodelavec, ki ste mu to aktivnost dodelili, dobil obvestilo takoj, ko opomnik shranite.

3. Sodelavec spremeni / zbriše aktivnost ali opomnik – poslano bo obvestilo o spremembi.

Primer obvestila, ki ga prejme uporabnik, ki je obveščen o dodani aktivnosti: