Velikokrat smo v pogovoru z našimi uporabniki slišali, da je situacija na trgu težka, da vsaka nepozornost, manjša odstopanja vodijo v izgubljen posel in neplačila.
Tisti med vami, ki IT področje malce bolje poznate ste nas mnogokrat povprašali če poznamo Crm rešitev, ki je enostavna, pregledna, cenovno dostopna in primerna za manjša podjetja. Žal odgovora kljub dobremu poznavanju rešitev na spletu nismo našli, saj smo tudi sami iskali podobno rešitev.
Seveda v spletu najdemo marsikaj, zelo napredne in hkrati kompleksne aplikacije, do brezplačnih verzij vprašljivega delovanja in vzdrževanja. Ker kvalitetne storitve nam niso bile cenovno dosegljive smo se odločili, da razvijemo svojo Crm rešitev, ki bo ustrezala zahtevam manjših podjetij, ki potrebujejo predvsem:
* hiter dostop do informacij o poslovanju s kupci, od vsepovsod – iz poti, v pisarni ali od doma.
* rešitev, ki je enostavna za uporabo, hitro učljiva
* cenovno dostopna
* stabilno delovanje, informacije naj bodo varno shranjene in zaklenjene
* uporaba naj ne zahteva dodatnega človeka, znanja in preveč časa
* rešitev naj bo pregledna, uporaba naj hitro prinese korist uporabniku
Za tiste med vami, ki bi si želeli podrobneje prebrati kaj je Crm smo to opisali v istoimenskem članku , kot tudi opisali kakšne so koristi uporabe CRM-ja za mala podjetja.
Pa poglejmo kako uporabljati MetaKocka Crm.
1. Uporabo pričnemo tako, da vnesemo vrednosti v šifrante: kot prvo vnesemo Statuse partnerjev, zatem Vrste aktivnosti in kot zadnje vnesemo Prodajne kanale.
Statusi partnerjev so lahko poljubno definirani npr: potencialen, majhen kupec, pomemben kupec, A kupec, B kupec, C kupec. Nastavite jih tako, da bodo razumljivi vam in bodo ustrezali poslovanju vašega podjetja.
Aktivnosti so enako kot statusi poljubne kot npr.: klic, email, pošta, sestanek, priprava dokumentov. Vpišete aktivnosti, ki jih boste v prihodnjosti dodajali v opomnike kot aktivnosti, ki jih morate narediti hkrati pa boste preko njih ugotovili katere aktivnosti so najbolj učinkovite za pridobitev in zaključek posla.
Prodajni kanali so ponovno poljubni, npr.: oglasi, internetna stran, posrednik, sejem, klic, email,.. torej vse tiste prodajne kanale, ki jih uporabljate da ste uspešni in bi jih želeli analizirati kateri vam prinese največ priložnosti in kasneje prodaje.
2. Ko zaključite z vnosom šifrantov pričnete z dodajanjem partnerjev (obstoječim uporabnikom se bodo le ti prenesli avtomatsko) in vnosom dogodkov oziroma aktivnosti.
Velikokrat se zgodi, da aktivnost, ki smo jo vnesli še ni zaključena in zahteva od nas dodatno izvedbo oz zaključek v prihodnjosti. S tem namenom smo v spodnjem delu vnosa aktivnosti dodali možnost dodajanja opomnikov. Ko opomnik vnesete bo vas (ali vaše sodelavce) spomnil, kdaj in kaj je potrebno opraviti; npr poslati ponudbo, poklicati kupca, dogovoriti sestanek ali podpisati pogodbo.
Vsi opomniki so pregledno prikazani v seznamu opomnikov. V primeru, da aktivnosti niste opravili v dogovorjenem roku se opomnik obarva rdeče in vas tako vizualno opozori na zamudo in spodbudi k reševanju.
Celotna zgodovina poslovanja z izbranim partnerjem je pregledno prikazana in razkrije neverjetno globino informacij, ki jih lahko uporabite za povečanje prodaje v prihodnje.
Vabimo vas, da se registrirate in našo rešitev Mini Crm 30 dni brezplačno testirate ter tako prepričate v prednosti in povečanje uspešnosti, ki jih prinaša uporaba.