Blog Novosti, nasveti, navodila

Blog Novosti, nasveti, navodila

Osvežitev zaloge v spletni trgovini – podrobnejši izpis delovanja

Vkolikor imate v spletni trgovini vključeno možnost posodabljanja zaloge, se vam v spletni trgovini vsakih 5 minut osveži zaloga glede na stanje zaloge v MetaKocka. Ker so imeli določene trgovine težave pri odstopanju zaloge, smo sedaj uredili podrobnejše beleženje vseh sprememb. Tako lahko natančno analizirate morebitne napake (npr. neujemanje šifer artikla ali napačna šifre v izdelku MK / spletna trgovina) in tako hitrejše rešite težavo.

Dogodke si lahko pogledate pod “Dodatne nastavitve”, “Spletne trgovine” in izberete željeno trgovino. Zatem kliknete na “Zahtevki”. Veljajo naslednja pravila :

  1. sinhronizacija se izvede na 5 minut in sporočilo se začne na “Start stock sync”. Vsebuje tudi številko transakcije (transaction id) po kateri lahko poiščete vsa sporočila. Podan je datum od katerega se preverja sprememba zaloge (“changes after…” oz. “not set – all stock” za vso zalogo). Na koncu piše koliko artiklov je zajetih v spremembo zaloge (“nOfProducts”).
  2. Zatem sledijo sporočila za spremembo zaloge, ki se začnejo na “Sync product stock”. Nekatere trgovine omogočajo pošiljanje več artiklov hkrati, drugi pa samo posamezne. Pod gumbom “Rq” in “Rs” lahko pogledate zahtevek, ki je bil poslan na trgovino in odgovor.
  3. Zaključek prenosa je označen kot “Finish stock sync for transaction”.

Uspešno poslovanje

ekipa MetaKocka

Bi želeli, da vas obveščamo o novostih? Spodaj vpišite vaše podatke: