Blog Novosti, nasveti, navodila

Blog Novosti, nasveti, navodila

Prednosti integracije spletne trgovine z MetaKocko – Avtomatizacija

Odločitev ali spletno trgovino integrirati z MetaKocko in ta del poslovanja avtomatizirati je večplastna in ima lahko večji vpliv tudi na način poslovanja podjetja.

Glavne prednosti integracije so:

  1. Avtomatska sinhronizacija naročil iz Spletne trgovine v MetaKocko prihrani čas, ki ga sicer porabite za ročno izdelavo računov in vpis v logistične programe za izdelavo nalepk. Prihrani pa tudi stroške napake, ki lahko nastanejo npr. pri pošiljanju blaga na napačen naslov.
  2. Avtomatska sinhronizacija zaloge je ena pomembnejših funkcionalnost, saj zagotavlja, da so zaloge artiklov v spletni trgovini vsak trenutek točne in kupec ob nakupu dobi točno informacijo kdaj lahko pričakuje naročeno – takoj ali bo moral počakati. Velikokrat je to tudi odločilni moment, da se kupec odloči za nakup. Korektna informacija o zalogi in dobavnem roku velikokrat odloča o tem ali se bo kupec vrnil in ponovno naročil ali ne. Pri sinhronizaciji se zaloge artiklov ob spremembi zaloge v MetaKocki osvežijo tudi v spletni trgovini zato do neskladij ne more priti.
  3. Avtomatsko potrjevanje računov na Fursu za gotovinska plačila. Računi za prejeta naročila se avtomatsko potrdijo na Fursu za gotovinska plačila, za negotovinska pa ne.
  4. Avtomatska sinhronizacija cen zagotovi, da cene spreminjate na enem mestu – v MetaKocki, le te pa se pošljejo v eno ali več spletnih trgovin, kar prihrani precej časa, ko prilagajate ceno vaših artiklov glede na konkurenco.
  5. Avtomatska sinhronizacija artiklov vam prihrani čas, artikel vnesete v MetaKocko in ga označite za sinhronizacijo, le ta se avtomatično sinhronizira s spletno trgovino, kjer ga dodatno uredite.

Poleg avtomatske izmenjave podatkov pa so še ostale prednosti uporabe MetaKocke v povezavi s spletno trgovino:

  • Možnost nadgraditve poslovanja tudi za sprejemanje naročil B2B preko spletne trgovine (če ima ponudnik spletne trgovine to možnost). Vsak B2B kupec ima lahko svoj cenik in prikazane cene, ki ste mu jih določili s cenikom v MetaKocki.
  • Nadzor in pravočasno naročanje zalog dobavitelju, saj z določitvijo minimalnih zalog preprečite, da bi ostali brez zalog.
  • Rezervacija zalog artiklov za prejeta naročila kupcev, kar prepreči, da bi že prodano zalogo prodali več kot enkrat.
  • Pregled najbolj pogostih in največjih kupcev, v določenem obdobju,
  • Pregled najbolj prodajanih produktovblagovnih skupin, v določenem obdobju,
  • Izvozi podatkov za logistična podjetja,
  • Izmenjava podatkov z računovodskimi programi,
  • Izdelava Intrastat poročila,
  • Spremljanje serijskih / lot številk artiklov,

Preiskusite brezplačno in se prepričajte o koristi.

ekipa MetaKocka

Bi želeli, da vas obveščamo o novostih? Spodaj vpišite vaše podatke: