Izkoristite karOrder Managementomogoča |
Povečajte učinkovitost, zmanjšajte napake in izboljšajte zadovoljstvo strank.Integracija Order Management sistema prinaša številne prednosti, kot so hitrejša obdelava naročil, zmanjšanje stroškov in izboljšanje komunikacije s kupci.
Poleg odpreme naročil lahko Order Management pomaga tudi pri prodaji, obvladovanju neprevzetih paketov, obveščanju kupcev in naprednih obdelavah naročil. Vse funkcije, označene z *, se lahko za najboljši učinek kombinirajo z avtomatskim obveščanjem. V nadaljevanju so predstavljene ključne funkcionalnosti in navodila za njihovo uporabo. Z integracijo teh orodij boste izboljšali odzivnost na naročila, zmanjšali operativne stroške in povečali zadovoljstvo strank. Ne zamudite priložnosti, da se udeležite naših WEBINARJEV. Na dnu se prijavite na listo za obveščanje in nam sledite na socialnih omrežjih. Obstoječi webinarji so dostopni za ogled na povezavi. |
Order Management obdelave naročilModul za osnovne obdelave je zasnovan za avtomatsko obdelavo naročil. S tem modulom boste zagotovili hitrejšo in natančnejšo obdelavo, kar vodi do manj napak in večje učinkovitosti.
Uporaba teh funkcij omogoča, da so naročila vedno pravočasno in pravilno obdelana, kar zmanjšuje tveganje za napake in pospeši celotno obdelavo. |
Order Management ObveščanjeAvtomatsko obveščanje kupcev je ključno za ohranjanje njihovega zaupanja. Ta modul omogoča sprotno obveščanje o spremembah v dostavi, zalogi, duplikatih in drugih pomembnih dogodkih.
Prilagodite obveščanje na potrebe vaših strank in zagotovite, da bodo vedno pravočasno obveščeni o statusu svojih naročil, ali pa jih usmerite, da pravočasno urejajo probleme svojih naročil. |
Order Management Neprevzeti PaketiNeprevzeti paketi so trn v peti vsakega trgovca. Spodaj je nekaj korakov, ki vodijo h zmanjševanju števila neprevzetih dostav.
Z naprednim sledenjem in obveščanjem lahko pravočasno ukrepate in zmanjšate zamude. |
Z natančnimi in pravočasnimi informacijami o stanju naročila boste povečali zadovoljstvo strank in izboljšali število prevzetih paketov.
Order Management ProdajaUporabe, ki vam spodbujajo stranke h ponovnemu nakupu in povečujejo prihodke. Orodja za upsell, zapuščene košarice in SMS kampanje omogočajo, da vaše prodajne strategije postanejo še učinkovitejše.
S kombinacijo uporab boste lahko ustvarili personalizirane ponudbe, ki spodbudijo kupce k ponovnemu obisku in nakupu. |
Order Management Urejanje naslovovModul skrbi za avtomatsko preverjanje in izločevanje nepravilnih naslovov, kar pripomore k hitrejši odpremi in zmanjšanju stroškov povezanih z neprevzetimi paketi.
Zanesljivo preverjanje naslovov zagotavlja, da se naročila vedno dostavijo na pravi naslov, kar izboljša logistiko in zmanjša dodatne stroške. |
Order Management VračilaModul za vračila in reklamacije omogoča hitro in učinkovito obravnavo vračil. S pomočjo avtomatiziranih obrazcev lahko stranke same vnesejo svoje podatke, kar zmanjša potrebo po podpori klicnega centra.
Hitro reševanje vračil in reklamacij povečuje zaupanje strank in prispeva k boljšemu ugledu vašega podjetja. Enostavna možnost vračil in reklamacij neposredno povečuje zaupanje strank in verjetnost nakupa. |
Order Management AnalitikaZ modulom lahko spremljate uspešnost vašega poslovanja preko naprednih analitičnih orodij. Grafi in pregledni podatki vam pomagajo sprejemati informirane odločitve in prilagajati strategije.
Analitični vpogledi omogočajo natančno spremljanje uspešnosti posameznih procesov, kar vam pomaga optimizirati delovanje in zmanjšati stroške. |
Uspešno poslovanje
ekipa MetaKocka
Bi želeli, da vas obveščamo o novostih? Spodaj vpišite vaše podatke: