Včasih se zgodi, da se kupec premisli in nam blago vrne v predpisanem času. V vmesnem času smo izdali že nekaj računov, zato računa ni možno izbrisati, saj bi nastala luknja v štetju.
Zato smo pripravili možnost stornacije računa, ki jo izvedete po sledečem postopku:
Ko ste izbrali račun za stornacijo kliknete ikono za izbris računa. Izpiše se opozorilo, da računa ni možno izbrisati, ker ni zadnji in vpraša ali želite izvesti stornacijo. Kliknite na “Da” in račun bo stroniran.
Po uspešni stornaciji računa se stornacija označi poleg številke računa
Oznaka storno se izpiše tudi v seznamu računov
Oznaka storno pa se izpiše tudi na izpisu računa, da boste račun lahko izpisali in poslali računovodstvu.
V primeru, da ste stornirali napačen račun lahko storno računa odstranite:
V primeru uporabe MetaKocka CRM, se stornacija tudi prikaže med dogodki partnerja :