Prihodki podjetja so ena pomembnejših kategorij, ki jo mora podjetnik nadzorovati.
Bolj kot trenutni prihodki je pomemben trend prihodkov. Vsak podjetnik si seveda želi, da bi bil trend naraščajoč kot je prikazano na spodnji sliki.
Žal prodaja največkrat nima takšnih pozitivnih skokov, kot to prikazuje graf ampak precej bolj umirjeno nihanje in rast. Najpomembnjše je seveda, da imamo poleg zapadlih terjatev in stroškov nadzor nad gibanjem prihodkov. Želimo si rast in ne drseč negativen trend.
Poleg že realiziranih prihodkov se je pri nadzoru potrebno ozreti tudi v prihodnjost. Kako vemo kaj pravzaprav pričakovati?
Nekaj namigov prihodnje prodaje dobimo iz aktivnih in še nerealiziranih ponudb in razmerja med ustvarjenimi prihodki in aktivnimi ponudbami. To nam nazorno pokaže spodnja slika.
V primeru, ki ga kaže graf je razmerje med ponudbami in prihodki v prid prihodkom, kar pomeni, da ima podjetje redno prodajo, ki jo ne ustvari preko ponudb.
Slika pa bi lahko bila tudi drugačna – veliko ponudb, ki niso realizirane in malo ustvarjenih prihodkov. Tukaj leži velik potencial podjetja za ustvarjanje novega prihodka. V primeru, da prihodki podjetja rišejo negativen trend je potrebno ugotoviti katere izmed aktivnih ponudb je možno realizirati, katere dopolniti da se bodo realizirale in hkrati ugotoviti razloge za tiste, ki so bile odklonjene. S tako analizo in pogovorom s kupci se ugotovi kaj kupcem ustreza, kaj jih moti, kaj dela konkurenca in še mnogo drugih dragocenih podatkov.
V negativnem trendu se marsikatero podjetje posluži mini tržne raziskave, da bi ugotovilo kaj se je spremenilo na trgu, kakšen je nakupni potencial in tako pridobilo dovolj kvalitetnih podatkov za lansiranje novih prodajnih aktivnosti in spremembo trenda iz negativnega v pozitivnega.
Tu prikazana sta zgolj dva od pregledov, ki smo jih za podjetnike z malo časa in obilico dela pripravili v MetaKocki.
S klikom na “Registriraj se” na vstopni strani MetaKocka se boste registirali in že po nekaj minutah lahko pričeli s 30 dnevnim brezplačnim testiranjem in uporabo. Za informacije glede izvedbe tržne raziskave pa nas pokličite na 059 086 670 ali pišete na info@metkocka.si